کارشناس مسئول مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی در اداره آموزش‌وپرورش تربت‌حیدریه گفت: سال گذشته ۱۹ میلیارد و ۷۳۰ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال به دانش‌آموزان نیازمند در این شهرستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۵۸۶۹۸۱
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت‌حیدریه، اصغر محمدزاده اظهار کرد: این میزان کمک نقدی و غیرنقدی با پشتیبانی افراد خیر و برخی نهادهای اجرایی شهرستان تهیه و بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

وی افزود: کمک‌های نقدی و غیرنقدی به دانش‌آموزان نیازمند در سال گذشته شامل مجموعه‌های نوشت‌افزار به ارزش یک میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال می‌شود که در ابتدای سال تحصیلی توزیع شد.

 محمدزاده ادامه داد: همچنین مجموعه‌هایی برای شب یلدا باارزش تقریبی ۵۷۰ میلیون ریال و هزار و ۶۰۰ حواله پنج میلیون‌ریالی، در مجموع هشت میلیارد ریال، به دانش‌آموزان محروم داده شد تا خودشان با سلیقه‌ای که دارند از فروشگاه‌های طرف قرارداد خرید کنند.

 کارشناس مسئول مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی در اداره آموزش‌وپرورش شهرستان تربت‌حیدریه اعلام کرد: برای خرید پوشاک شب عید، کمک‌های غیرنقدی به مبلغ ۹ میلیارد و ۴۰۵ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال در روزهای پایانی سال توزیع شد.

 محمدزاده عنوان کرد: این کمک‌ها با پشتیبانی افراد خیر و برخی نهادهای اجرایی شهرستان تربت‌حیدریه تهیه شده است.

 ۴۸ هزار دانش‌آموز هم اکنون در شهرستان تربت‌حیدریه مشغول تحصیل هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار